sobota, 18 grudnia 2010

 Postanowiłam nadać temu blogowi nieco inny charakter, niż było to w zamierzeniach początkowych.Wiem, że nie będzie to nic oryginalnego, jednak chciałabym mieć stronę, na której będę mogla zamieszczać moje opinie na temat przeczytanych książek, które będą miały dla mnie funkcję dwojaką: po pierwsze ku mojej słabej pamięci, po drugie: ku zachęceniu innych do czytania samego w sobie, jak i do przeczytania konkretnej pozycji.
Od wielu lat jestem miłośniczką książek, tych tradycyjnych, które można wziąć w dłonie, przejechać dłonią po grzebiecie, poczuć ich zapach, po czym zanurzyć się w zupełnie innej rzeczywistości. To mój sposób by nie zwariować, by w XXI wieku, kiedy ze wszystkich stron dopadają mnie masowe ilości informacji na przeróżne tematy, znaleźć swoją oazę spokoju, do której zawsze mogę powrócić.
Kilka pierwszych recenzji, będą to recenzje, które napisałam już jakiś czas temu na potrzeby wielorakich portali. Nie chcę, by panował tu zastój, a póki się rozkręcę, to jedyny sposób, by coś się tutaj działo:) Mam nadzieję, że nie będziecie mi mieli tego za złe;) Zapraszam do lektury:)

3 komentarze:

  1. Jak jesteś na swoim blogu, to na górze masz taki pasek, tam jest Twój mail, nowy post, wyloguj i projekt. To klikasz w ten projekt i przenosi Cię w projekt wyglądu i układu bloga. I tam masz takie magiczne okienka 'dodaj gadżet'. I jak na to klikniesz to Ci się otworzy cała lista gadżetów i wybierasz które chcesz dodać. Żeby dodawać linki do innych blogów np. wybierasz 'lista linków'. I tam w pierwszych trzech okienkach masz opcje linków czyli jak mają być wyświetlane, a potem masz kolejne dwa adres i nazwa, to se wklejasz adres bloga i nazwe jak chcesz i dajesz dodaj link, I on się pojawi pod spodem. i tak po kolei wszystkie dodajesz. I jak masz już dodane wszystkie to dajesz zapisz et voila. potem se możesz te gadżety dowolnie przemieszczać, edytować, zmieniać i co tam chcesz :)
    Mam nadzieję, że nie zamotałam Ci za bardzo ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że tu jesteś <3 I nie mogę się doczekać Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholera da się tylko nie pamiętam kaj ja to widziałam.
    W8 a sec
    Tytuł bloga się zmienia w ustawieniach w podstawowych a nazwę w 'publikowanie'.
    Spoko, też na początku myślałam, że w życiu tego nie ogarnę ,ale się okazało, że nie jest tak źle ;D

    OdpowiedzUsuń