poniedziałek, 11 lipca 2011

WYNIKI KONKURSU

Kochani!


Przed kilkoma chwilami przyjechałam z Krakowa i teraz w pełni sił mogę wrócić na łono bloga;) Jeszcze dziś wieczorem lub jutro z rana zamieszczę recenzję, a póki co zapraszam na rozwiązanie konkursu z portalem Sztukater i Wydawnictwem Kwiaty Orientu.
Dwie nagrody książkowe pędzą do

Ani, za wypowiedź:

 ‘Mama’ znaczy dla mnie więcej niż tysiąc słów. Jest to osoba,
która kocha mnie bezgranicznie przez sam fakt mego istnienia. Zawsze żywo
zainteresowana moim życiem, szczerze płacząca ze mną i szczęśliwa
kiedy się uśmiecham. Znam każdy jej ruch, każde słowo, zanim je
wypowie. Wiem, kiedy będzie smutna, zła, rozbawiona. Zwracam się do niej
z każdym zmartwieniem wiedząc, że od tej chwili nie będę sama ze
swoimi problemami. Przy niej jestem sobą, nie muszę ukrywać moich wad
czy chwalić się swoimi zaletami – ona zna mnie na wylot, niczego przed
nią nie ukryję. Nie potrafię tez złościć się na nią dłużej niż 5
minut. Kocham ją i wiem, że jej utrata byłaby dla mnie największą
tragedią.
 
oraz do Cyrysi, której wypowiedź po raz kolejny mnie wzruszyła. Niestety nie będzie
Wam dane jej przeczytać, gdyż szanując jej prośbę - nie opublikuję jej.
Zamiast tego zamieszczę drugą część jej wypowiedzi, na której publikację zgodę otrzymałam:

Moja mama, to ani nie kobieta.
Zawsze uśmiechnięta z sercem na dłoni.

Jest dla mnie cenna, niczym unikatowa moneta.

Jej mądrość, przed złem tego świata mnie obroni.

Czuwa nade mną stale, we dnie oraz w nocy.

Gdy łzy leje rzęsiste, szybko biegnie do pomocy.

Mama, jest mym słońcem na błękitnym niebie.

Dzięki niej ufam ludziom, oraz wierzę w siebie.

To niepowtarzalna kobieta, bosko gotuje a ciasta piecze ,, cud miód’’.

Kocham ją za to, że mnie rozpieszcza i za wszelki jej  codzienny trud.

Mogłabym tak pisać w nieskończoność, na temat, kim jest dla mnie mama.

Jednak czasem milczenie jest złotem, więc zamykam już usta, ona wie, jak dla mnie jest cenna sama.

Nagrody pocieszenia w postaci filmu "Za wszelką cenę"  zostały rozlosowane i wędrują do Sebastiana i  Agnieszki. Gratuluję!
Ze zwycięzcami skontaktowałam się już mailowo.

6 komentarzy: