środa, 30 listopada 2011

Spotkanie z Agnieszką Lingas-Łoniewską

Już jakiś czas temu, bo w sobotę byłam na kolejnym spotkaniu autorskim z Panią Agnieszką Lingas-Łoniewską, pisarką doskonale znaną w świecie blogerów, mamą  m.in. Bez przebaczenia, Zakrętów losu czy najnowszego Zakładu o miłość. Dodawanie relacji trwało tak długo, gdyż chciałam dodać filmiki ze spotkania, niestety nie znajduję czasu na ich obrobienie.
Dlatego też ostatecznie ich nie załączam - nie chcę  by wydarzenie się zdezaktualizowało nim zdążę coś z nimi zrobić;) Ale nie mówię nie, być może jeszcze do nich wrócę, tak, żeby każdy kto nie mógł być obecny, miał szansę wirtualnego prześledzenia zdarzenia.
Tymczasem pozostawiam Was z relacją fotograficzną:











6 komentarzy:

  1. Spotkania z pisarzami są zawsze wspaniałe ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co... to straszne co powiem, ale ta Pani usmiechem zacheciła mnie do przeczytania jej ksiązki. Czy to żle i nisko o mnie swiadczy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę trafić na spotkanie z tą pisarką i zdobyć autograf, bo moje egzemplarze książek nie są podpisane:((

    OdpowiedzUsuń
  4. She:
    Absolutnie nie!
    Ta Pani zachęca uśmiechem, ale nie jest to uśmiech zwodniczy:) Jej książki są naprawdę warte przeczytania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś książkę tej autorki, więc i na tę z pewnością się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń