sobota, 17 marca 2012

"Od nieba do Piekła. Od Piekła do Nieba"












Wczoraj miałam okazję zwiedzić wystawę "Od nieba do Piekła. Od Piekła do Nieba. Motyw Anioła i Diabła na scenie teatru polskiego drugiej połowy XX w." mieszczącą się w oddziale Muzeum Śląskiego -  Centrum Scenografii Polskiej w Katowicach.


Link do fachowego opisu wystawy tutaj.

Ja ze swojej strony mogę dodać, że jest ona naprawdę godna polecenia. Jeśli ktoś interesuje się teatrem, lubi podziwiać często rewelacyjne scenografie, to w miejscu tym odnajdzie się wspaniale.
Centrum organizuje lekcje edukacyjne dla uczniów każdego szczebla nauki - zarówno najmłodsi uczniowie podstawówek jak i licealiści znajdą tu coś dla siebie, bowiem wystawa dostosowana jest do odbiorców w różnym wieku. Centrum oferuje także zabawy umilające zwiedzanie, dzięki czemu nie ma czasu na nudę, która często towarzyszy tego typu wystawom.
Wystawa dostępna będzie jeszcze jedynie do 27 marca, dlatego warto się pospieszyć.




Osobom z Katowic i okolic serdecznie polecam i zapraszam!


5 komentarzy:

  1. Interesująca wystawa, chętnie wybrałabym się na nią z córą:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko macie możliwość - wybierzcie się koniecznie;)

      Usuń
  2. o Ja jestem z Katowice może namówie mojego byśmy się wybrali, bo zdjęcia interesujące

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, to może się wybiorę :) W końcu codziennie przejeżdżam przez Katowice. A wystawa do dnia moich urodzin trwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, szkoda, że do drugi koniec Polski :( Bardzo lubię takie wystawy.

    OdpowiedzUsuń