środa, 30 kwietnia 2014

Kwiecień obfitości książkowej

Kwiecień nie był dla mnie dobrym czasem ani pod względem osobistym, ani czytelniczym, ani towarzyskim. Zła passa trochę się przeciąga, ale liczę na to, że maj przyniesie upragniony odpoczynek i błogie dni z książką;) Będę miała w czym wybierać, bo ten miesiąc obdarował mnie kilkunastoma ciekawymi lekturami, z których ledwie jedna została przeczytana.


Oto one:


Co z nich polecacie zabrać na majówkę?

Lato bez mężczyzn - Siri Hustvedt
W słusznej sprawie - Diane Chamberlain (e-book) - recenzja
Pożyczalscy idą w świat - Mary Norton
Przebudzony umysł - C.S.Lewis
Z grubsza Wenus - Anna Fryczkowska (e-book)
Księżyce Jowisza - Alice Munro (przedpremierowo)
Kto to Pani zrobił? - Agata Passent
Duuuszki - gra (nie załapała się do zdjęcia)
Rycerze i zamki - gra (jak wyżej)
Zacznijmy od nowa - Abbi Glines
Ciemna strona - antologia
Unicestwienie - Jeff  Vandermeer
Kręte ścieżki - Richard Paul Evans
Podróże z Charleyem - John Steinbeck


14 komentarzy:

  1. po książce Myszy i ludzie do J. Steinbecka mam wielki szacunek. Podróże i obowiązkowe Grona gniewu mam jeszcze przed sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po lekturze tej książki i mój szacunek się ugruntuje, a może nawet wzrośnie. Z noblistami czasami bardzo mi ciężko.

      Usuń
    2. Piękne zdobycze i piękne zdjęcie :) Imponująca biblioteczka w tle, u mnie też kwitną bzy, nie mogę się doczekać aż swoje kwiaty rozwiną białe :)

      Usuń
  2. Steinbecka chętnie bym ci podkradła, zazdroszczę też "Ciemnej strony", ciekawa jestem bardzo tej antologii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w trakcie czytania "Ciemnej strony", naprawdę bardzo fajna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu "Ciemna strona" mnie interesuje :) Tak się składa, że koleżanka ma tą antologię, więc będę ją nękać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę na "Podróże z Charleyem" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie pomogę, bo żadnej książki nie znam, Ale życzę spokojnego przedłużonego wekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale zaczęłabym od Podróży z Charleyem :) piękna biblioteczka w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaale dużo książków! A jakie piękne bzy - kocham te małe kwiatuszki i ich zapach. A w tle widzę jeeeeszcze więcej smakowitych literackich kąsków. Nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie :D No i mam zamiar ukraść Ci obrazek z sówkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudowny stos! Tylko pozazdrościć :) Miłego czytania i wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  10. No [pięknie. Takiego towarzystwa to każdy może sobie zyczyć.

    OdpowiedzUsuń